Wat doe je dan in die hal als je buiten alles al hebt gezien .martijn
waar dacht je dan aan? ,Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Die Engelse modelbanen zien er zo echt uit omdat ze gewoon de werkelijke situatie nabootsen. Het Engelse landschap leent zich ook prachtig voor een modelspoorbaan door de glooiende heuvels en de typische viaducten. Ik ben 2 keer naar Chatham geweest, op de fiets, dan zie je het meeste van het landschap. En als je dan in Chatham die tentoonstellingshal binnenstapt zie je op de modelbanen hetzelfde wat je buiten hebt gezien.
De stoomtrein van de 2 valleien ofzoiets,
Of is het ondertussen ook al mogelijk om engelse modellen te kopen of te bouwen in schaal 1:160? Ik dacht er al aan om mijn fleischmann wat bij te schildere zodat het engels lijkt..maar weet niet of dit wel een goed idee is!
Of is het ondertussen ook al mogelijk om engelse modellen te kopen of te bouwen in schaal 1:160?
Zou je de britse n treinen (1:148) kunnen mengen met europese (1:160) of valt het verschil in schaal veel te hard op ?
Ik ben van plan een Engelse baan te gaan bouwen en heb hier enkele vragen over:1 het verkrijgbaar rollend mat (merken) schaal momenteel niet bekend.
2 Rails fabriekanten, dacht zelf aan Peco of zijn er andere (zonder bedding) schaal ook niet bekend
3 De verkrijgbaarheid van Engelse gebouwen in Nederland.
4 Overige dingen waar ik aan moet denken.
2=N=1:1523,5=H0=1:874=00=1:767=0=1:43,5
Let op in GB rijden de treinen links . Dus opletten met welk ander land je het combineerd haha.
In bijna elk beschaafd land rijdt men op het spoor links (*duik*).
Een van de hobbybladen daar heeft ooit geprobeerd alle mogelijke kleurvarianten van de 'Class 47' diesel in kaart te brengen, en ze kwamen tot ruim over de honderd.
En dat schrijft dan iemand die naar FRANS voorbeeld rijd *duik*