Wil het ook wel mensen met een trammetjesafwijking noemen
Fremo is een rijclubje inderdaad. Dat zie ik voor de tramclub ook wel. Anders wordt het zo statisch. Gezellig rondcrossen en een publiek wat geniet van mooie banen is precies wat ik op Ontraxx ook ervaar. Dus dat kan gewoon. btw, Zou je een blackbox baan zoals de BNLSbaan wel uitnodigen voor Ontraxx?
Fremo is een rijclubje inderdaad. Dat zie ik voor de tramclub ook wel. Anders wordt het zo statisch.
Oh en Huup, als het gaat zoals het gaat staat de modulebaan of aanverwant nog wel een keer weer op OntraXS!, dat zou dan hun derde optreden zijn. Ook de BMB heeft er al gestaan en ik zou niet uitsluiten dat een trambaan thema zou kunnen deelnemen. Daarnaast is het goed mogelijk dat een module mits deze kwaliteiten heeft ook als stand alone best uitgenodigd zou kunnen worden.
Ontraxs stelt voor het hoofdprogramma wel als eis eigen verlichting, achtergronden en afgerokt. Een eis waar ik mij, zoals eerder gesteld, prima in kan vinden.De BNLS-baan, de BMB en recent de Vamos hebben er ook al gestaan. Niet als deelnemers in het hoofdprogramma, maar in het stationsgebouw om te laten zien wat er nog meer kan op modelspoorgebied.Tramidioot (and proud of it)
....Myriorama.Goegel dat maar eens GroetenHendrik Jan