Ook vind ik hem een schokkerig rijgedrag vertonen, iets wat ik niet verwacht bij EMF.De decoder is een Zimo MX64D, CV's hebben de standaard instellingen.
Persoonlijk vind ik de andrijving van de Koploper ook tegenvallen.En de manier van stroomafname is erg lomp uitgevoerd op de motorloze kopwagen.
Duidelijk, Hier de mijne.Gr. Remco.
@ Ben.Al eerder heb ik aangegeven dat ik het een supermooi en gedetaileert treinstel vond.Maar dit zijn nu net die onnodige missers onderhuids.Het valt mij op dat heel vak de kap en zo wordt afgekrakt bij veraschillende modellen, maar over de technische kant hoor je bijna niemand.Dat zit 1 milimetertje te hoog, dit raampje is te klein. En dat soort dingen.terwijl de techniek even belangrijk vind.Sommige redeneringen snap ik vaak niet.Dit moest ik even kwijt,Jos.
Dat geluid heeft dat niet met de ondergrond te maken?Ik kan mij niet voorstellen dat andere trein(stellen) hier geruisloos rijden.Bij mij hoor ik echt niet veel verschil tussen een koploper en bijv de trix TEE !Ik zal ook proberen om filmpjes te maken en dan ook met andere treinen!