mijn motorwagen rijdt ook niet alleen analoog nee, moet de rest aangekoppeld zijn andere vraag heb ik geen verklaring voor... wel is het zo dat hij met de motorwagen voorop wel netjes stopt bij de stopsectie, en met de motorwagen achterop er 3 rijtuigen door rood gaan en hij dan stopt (wanneer dus weer de motorwagen in de stopsectie komt...
Dit had beter gekunt.
De foto's van het treinstel op Amerpoort zijn ook heel overtuigend.
Nee, dat is juist anderom.Matrix had die koppelingen al jaren geleden op zijn ICE III.
Hobbyisten,Ik heb vandaag de stroomafname van de stuurstand koploper verwijderd en de nokjes van de wielophanging met de nagel (zoals aanbevolen) wijder gemaakt.Tevens heb ik de stroomafname op het motordraaistel van de 2e klas tussenwagen geplaatst.Nu rijdt de koploper ongestoord de helling op en heeft van 1 draaistel nog extra stroomafname. Nogmaals : Ik kon dit zo doen omdat mijn motorwagen solo (annaloog en digitaal)heen en weer loopt.Zodra het extra asje met asb binnen is horen jullie weer van deze bevindingen.Mvg Ad M.
mooie wasmachine leuk filmpje, zag ik daar een lima kopbak? hoe is het verschil in vorm tussen de trix en de lima?
Kan de koploper ook door raduissen van R1 fleischmann Ho?365 mm, 730mm straal.
Jou motorbak rijdt analoog en digitaal in z'n uppie heen en weer?Zou dat dan per exemplaar verschillen?Een of andere verbinding op de print?