RP25: graag.Frans-Franse stomers: ja, die zijn er wel. Dan beland je in (1) een mooie maar voor mij te dure moderne constructie in het spectrum van plus € 400 of (2) een goedkopere oudere Franse constructie van Jouef o.i.d. die waarschijnlijk versleten of kapotgespeeld is.Groet,Wolter
Een verduiveld mooi locje die BR74. Hoe rijdt deze? Ik heb zelf 2 verschillende Duitse variantjes. Van een is de motor doorgebrand, die moet onder het mes. Ik heb al wel een motortje gevonden wat wellicht een goede vervanger is. https://www.modellbahnunion.com/HO-spoor/Ombouwset-belankermotor-Roco-HO-NS-BR-74-KPEV-12-SNCF-130-TC-SNCB-Reeks-96-N.htm?shop=modellbahn-union-nl&a=article&ProdNr=MicromotorEU-HR012F&p=802&srsltid=AfmBOopjxozRZzlzF_FgRIHCdqbp4Mx4koARuIqq8aCpzaJ9jyKNp-nq
Frans-Franse stomers: ja, die zijn er wel. Dan beland je in (1) een mooie maar voor mij te dure moderne constructie in het spectrum van plus € 400 of (2) een goedkopere oudere Franse constructie van Jouef o.i.d. die waarschijnlijk versleten of kapotgespeeld is.
en zag deze in een Parijse etalage staan: een 030 van Jouef, voor maar € 80,-.