Wat kost een (nieuwe) playstation 4 pro? 500?Wat kost 1 playstation spel? zo 30 a 70 euro? Stel luie Jayden van 13 krijgt voor zijn verjaardag een playstation met 6 spellen.Je kan dan een startset en een berg rijtuigen van kopen...Wat is de plezier van het playstation na 2 jaar ? niks meer...Wat is de playstation en spellen waard over 2 jaar? 0,00Modelspoor veranderd niet, de plezier blijft de waarde stijgt soms, maar zal nooit een 0 punt bereiken check Lima 1220 zo 50 jaar oud die vind je niet gratis.Toen ik mijn LS models beneluxstam kocht in 2008, van dat geld kocht je toen een PS3 met een berg spellen, zijn er nog lui die nog plezier hebben aan deze ps3 en games? denk het niet... en laat staan de investering in mijn ls models set die was wel goed geweest zowel plezier als € Modelspoor en bouwen van de baan en constructie is ook nog eens leerzaam, wie een baan bouwt leert van zijn fouten en kan deze kennis gebruiken bij iets anders.Playstation even wat ventjes dood schieten en vloeken schelden rooie kop, leerzaam? nee...
Als je investeert in een hobby ben je niet goed bezig. Reken erop dat je die centen nooit meer terug ziet. Hobby is emotie, geen economieles.
jeugd van tegenwoordig:- social networks- snel- korte concentratieboog- hip- weinig tijdmodelspoor:- lonely- langzaam- geduld- oudbollig- kost tijdsimpel.
Het is toch geen sociale hobby.