Denk dat ik op de eerste foto waar Chris op doelt één loc niet goed op de rails heb staan. De foto's daarna heb ik ze op de tafel gezet en dat lijkt toch aardig beter te zijn. Gelukkig is er niets krom . Nou ja, behalve met de houding van de fabrikant dan . Dat dit door de kwaliteitscontrole is gekomen .Hierbij het geluid van de 1145, wijkt minder van de 1103 af dan ik in eerste instantie dacht te horen. Beide loc's rijden overigens prima:http://www.youtube.com/watch?v=RkmluJOO1WQ
Dondert hij op het eind van het filmpje nou van de tafel?
Hierbij het geluid van de 1145, wijkt minder van de 1103 af dan ik in eerste instantie dacht te horen. Beide loc's rijden overigens prima:
Iemand zei ook al dat het geluid (nagenoeg) gelijk is aan de oude 100-erden zónder botsneus.
Maar met vet, niet me olie.
Sodeju, sorry hoor, maar deze is net zo erg als die 1103.... :-|Iemand zei ook al dat het geluid (nagenoeg) gelijk is aan de oude 1100-erden zónder botsneus.Het is dus waarschijnlijk structureel; da's dan mooi balen want dan is het waarschijnlijk ook niets iets wat even zo 1-2-3- te verhelpen is... Weliswaar een prachtig mooie kap (althans bij de 1145) met daaronder helaas een verouderde techniek; écht jammer.Groet,Sven
Op t filmpje rijdt ie over één stuk flexrail dus hoor je geen wielengeklik, dan heb je dus geen referentie hoe hard t motorgeluid is, ligt er net aan hoe hard je speakers staan...
koop je toch een trix?maar serieus, k heb hier n turquoise 1100 van de nieuwste lichting en daarvan hoor je inderdaad de motor een beetje zoemen, maar dat stelt nauwelijks wat voor. Op t filmpje rijdt ie over één stuk flexrail dus hoor je geen wielengeklik, dan heb je dus geen referentie hoe hard t motorgeluid is, ligt er net aan hoe hard je speakers staan...