NS least lokken en gaat ze dan in de kleuren van een ander? Ik acht de kans erg klein...
In Duitsland is het type al wel voor 200 km per uur toegelaten?
De ICE van NSI is ook blauw geel wou je zeggen Gezien dat de rijtuigen wit zijn zou het me dus niet verbazen als ze voor een homogene kleurstelling gaan.Captrain rijd ook met twee loccen met het jasje van een andere partij aan, in de spoorwereld is niks vreemd
Ow ja. ik zie het. Had nog gedetailleerder/specifieker moeten wezen. In Nederland is een loc die 200 kan, op de route in Nederland niet nodig.
Daar heb je een mooie te pakken, dat is inderdaad waar. Maar die NS ICE draait natuurlijk wel gewoon in de DB poule, dat is wel een verschil met deze lokken die niks anders zullen doen.
Is bij de ILT-toelating voor de Vectron ook meteen toelating verleent voor de 200km/h passagiersversie eigenlijk? (ongeacht hoe hard je er mee wilt gaan rijden)Aangezien die technisch net wat anders is dan de standaardversie... (volgens Wikipedia motorophanging en "uitrustingspakket")Sinds najaar 2017 rijdt er een 200km/h meerstroomversie voor de Eurocity tussen Hamburg en Praag.
Voor zover ik de Wiki-pagina begrijp wel, diverse maatschappijen hebben locs voor 200 km/u besteld/afgenomen. In Beieren rijdt de DB een RE met Vectrons over een hogesnelheidslijn maar ik kan niet vinden of dat echt 200 of 160 km/u is.