Doe maar Berljns blauw.
Tja de 186 is ook een veredelde goederenloc, dus passagierstreinen zullen geen groot probleem worden qua toelating lijkt mij. Qua snelheid, vrijwel het hele Nederlandse traject richting Berlijn is maar geschikt voor 140km/h, zolang de infrastructuur niet aangepast gaat worden gaat dat ook niet veranderen. Maar technisch is een Vectron prima in staat 200km/h te halen, en dat is in Duitsland wel mogelijk op de nodige stukken.
Maar in Rail Magazine stond dat ze in Nederland niet harder mochten dan 160 km/h en geen passagierstreinen mochten trekken. Hoe gaan ze dat regelen?
Ik heb het dan ook over de toelating in Nederland.
zou me niks verbazen als die wit word met een rood streepje
Je zei ook dat 200km/u niet nodig is op de huidige route. In Nederland klopt dat ja maar voor Duitsland niet. Al zou het me niks verbazen als ze 160km/u locs leasen en er dan achterkomen dat ze voor doorrijden in Duitsland 200km/u locs nodig hebben