Jan staat ook even te genieten als hij met de BMB aan het spelen is.
......Den anderen helft van het bed was er enkel op zondag, als betalende bezoekster & uitzonderlijk even als 1è vrouwelijke bestuurster op de BMB a/d smart..........
Toch grappig om te zien dat wat de één juist afkeurt door de ander juist wordt gewaardeerd.Als ik mijn hoogtepunten en dieptepunten naast die van Wim Vink zet, dan zij we toch heel verschillend.Minpunt is voor mij ook de Benleuxspoor baan (sorry jongens). Ik waardeer de inzet, maar al die diverse banen waar een Amerkikaanse trein door een Nederlands polderlandschap gaat en een meter verder weer een Engels dorpje passeert, nee, dat doet mij helemaal niets. Het idee is leuk, maar voor mij niet mijn ding. Ben dus snel doorgelopen.Wim KVoor mij was nou juist
Het bestuur van de vereniging is op vrijdag 16-12-10216 geïnformeerd door de eigenaar van de loods.Dat de ruimte welke door TCM gebruikt wordt voor opslag en het bouwen aan de baan per 1-1-2017 ontruimd dient te zijn.Na een periode van 10 jaar welke we gebruik hebben mogen maken van deze ruimte komt hieraan een einde.Alle actie welke in het afgelopen jaar is ondernomen om een alternatieve ruimte te vinden heeft nu niet tot een resultaat geleid.We danken de eigenaar van de loods voor mogen gebruiken van de ruimte.Spijtig voor ons als vereniging nu er geen alternatief is gevonden, welke ook betaalbaar is.Dit tot gevolg heeft dat deze Club-baan zal verhuizen naar de stort.Een club baan minder voor beurzen met een afmeting van 26x15 vloeroppervlak.Het bestuur TCM
Ik vind het concept van de kijkdozen van de Beneluxbaan heel goed! alleen jammer dat er niet alleen bijvoorbeeld Nederlandse kijkdozen worden gebruikt, of Duitse of engelse voor mijn part, maar wel allemaal in hetzelfde land. Dan is het in mijn ogen een prima systeem!
Het is natuurlijk schandalig dat dit in de vuilcontainer wordt gepleurd en dat er ook nog een foto hier wordt gepost. Heb er weinig waardering voor.