Überhaupt zijn we nogal verwend met beurzen. Ontraxs, Rail, Eurospoor, Rijswijk. (En Valkenburg/smalspoor enzo). Allemaal met hun eigen karakter en "uitnodigings-keuzes".Reinout
Eigenlijk zou dit veel beter zijn maar in plaats daarvan worden er steeds meer kleinere evenementen georganiseerd.
Als deelnemer ga ik het liefst naar kleinere evenementen. Hier hebben we als deelnemers veel meer onderling contact en met het publiek is er ook veel meer interactie.
Als deelnemer ga ik het liefst naar kleinere evenementen. Hier hebben we als deelnemers veel meer onderling contact en met het publiek is er ook veel meer interactie.Iedereen heeft veel meer tijd voor elkaar. Dat maakt het voor mij als deelnemer veel leuker.Dit jaar had ik veel helpers die ook met de baan overweg kunnen. Hierdoor heb ik nog wel contacten met andere bouwers kunnen leggen. De mensen met minder helpers zijn amper bij hun eigen baan weg gekomen om de tentoonstelling zelf ook te kunnen bekijken. Dat is wel het nadeel van de grotere beurzen.
Waar denk je dat de rokken van onze forum baan nu naar ruiken? Om nog maar te zwijgen van de doeken die we op tafel hebben liggen.