Ik vind het al heel wat dat ik er toch deels zelf uit ben gekomen, maar blijf vinden dat de info te ver onder de maat is.
...Die Hoffmann aandrijvingen hebben eindafschakelcontacten, ...
Ik zal het nog een keer testen, maar ik heb toch echt diverse CV's geprogrammeerd onder Motorola. De IB gaf ook steed 'OK!' aan.
Ik zal het nog een keer testen, maar ik heb toch echt diverse CV's geprogrammeerd onder Motorola. De IB gaf ook steed 'OK!' aan.Ergens heb ik wel gelezen dat je met Motorola geen CV waardes niet kun uitlezen, dat kan alleen met DCC. Maar het kan best zijn dat 'OK!' niet betekent dat de DR4018 dat ook oppikte.
Verder zou ik het erg op prijs stellen als je niet steeds meldt dat ik blijkbaar niet erg handig ben of weinig weet. Dat helpt me niet en anderen ook niet dit dit draadje lezen. Ik heb al vaker gezegd: ik doe mijn best e.e.a. te vatten en hou daarom vol tot ik het werkend heb. Dat is nu met 2 problemen gelukt, maar dat had niet zo lastig moeten hoeven zijn. Dat laatste is voor mij een essentieel punt en komt mij te vaak voor.
OplossingIn de Intellibox naar Basis Instellingen gaan.Wisselinstellingen kent algemeen formaat en per wissel genaamd 'Enkel type'.Hier kun je het wisseladres ingeven en vervolgens welk protocol dat wissel gebruikt.Het werkt!