Oei....de opstelling van de muzikanten is fout.Maar gelukkig zien alleen deskundigen de foutieve opstelling. En deze verzoek ik een keer een oogje dicht te knijpen
Jazeker het is weer zondag..........
Andre.Goed te horen dat het met je "gezondheid" niet zo goed gaat omdat het modelbouw virus weer is gaan kriebelen. Vooral zo houden zou ik zeggen want er is helemaal niets tegen te doen Enne.......ik blijf gewoon doorgaan hoor!Nog even een lekkere kiek:
Het gaat hier als een lopend vuurtje door de wijk ........ Wordt een prachtig plein. Persoonlijk vind ik de bestrating nog wel te egaal van kleur. Is het niet mogelijk om de voegen een wash te geven?Tom
Een beetje meer gebruikssporen en wat contrast in de machinekamer zou wonderen doen
Hoi Tom,Helaas. Ondanks de 2 lagen fixeer (verdunde houtlijm) wil het niet lukken om de voegen apart in te kleuren zodat ze donkerder zijn dan de stenen. Zelfs niet met meerdere lagen wash. Dit probleem heb ik al eens vaker gehad. Zal wel aan de "rubberen" folie liggen. Een volgende keer wat anders proberen.Maar een geluk is dat je niet op maar tegen het plein aankijkt zodat je het niet kunt zien. Of je moet een lange basketballer zijn