Het is natuurlijk iets persoonlijks. Zelf ben ik beïnvloed/geïnspireerd door Otto Kurbjuweit en zijn "Blaues Buch". Hij heeft een (in mijn ogen) interessante visie op modelspoorbouw en exploitatie. Heel kort gezegd is dat het verzinnen van een verhaal rondom de modelbaan. Eén van de dingen waar hij groot voorstander van is, is het geven van namen aan je stations (en bruggen, tunnels, etc), omdat het "identiteit" aan de modelbaan geeft. Soms draaft hij wel wat door en wordt een tikkeltje belerend, maar in het algemeen kan ik me wel in zijn visie vinden. Vandaar ook mijn vraag waarom jij er juist niet zo'n voorstander van bent. Sinds ik zijn boek heb gelezen, heb ik het ook op mijn eigen modelbaan toegepast en ik merk dat de baan daardoor meer gaat leven. Voor mij is het dus duidelijk niet "een ding". Maar zoals gezegd, dat is allemaal erg persoonlijk.Ik blijf je volgen!Groet, Wim
mogge?? wim leuk dat tijdsverschil ideetje die spleetjes opvullen met iets van gips met pigment ,klei en gezien de leeftijd van het kasteel en ws gebrek aan tuinlieden uiteraard wat onkruid .eventueel een paar mannekes met een schoffel kletsend met elkaar groetjes kees