Kan helaas niet meer veranderd worden. Had het maar gezegd toen je hier met de loc was tijdens het fotograferen.
Wies, het ging als volgt. Wim had voorgesteld dat ik de locs en rijtuigen uit de doosjes zou halen en aanreiken en weer opruimen, Wim maakte de mooie platen. Ik had voor deze een 2e klas rijtuig, een 1/2 en een bagage meegenomen. Wim heeft 2 vd 3 wagons gebruikt ivm de beperkte ruimte op de baan. Al met al was dat een ochtend behoorlijk doorwerken. Mocht er nog een volgende keer komen dan zou ik misschien wat minder treinen mee nemen zodat er wat meer tijd is voor details.
Piko #80604 BR 78.
Daarvoor is hij de fotograaf en ik niet.
Hele fraaie fotoreeks weer!Die voorkeurs foto snap ik Erik, toch ga ik denk ik voor het 200+ keer weekend foto’s overzicht denk ik voor een andere plaat… persoonlijke voorkeur heet dat. Ik zie Wim soms ook heel andere rijtuigen of wagens pakken als ik oorspronkelijk had bedacht. Is helemaal niet erg hoor, vaak kiest Wim iets wat hij denkt dat past op de foto. Daarvoor is hij de fotograaf en ik niet.Groeten,Jelmer
Maar ze moeten niet zeggen dat fotografen eigenwijs zijn want dat is helemaal niet zo!!Ze zijn namelijk stron# eigenwijs. Maar ik ben gelukkig een uitzondering