Een diepgaand onderzoek naar grote afnames van wit poeder is noodzakelijk .De risicogroep lijkt vreemd genoeg grijs/wit haar te hebben en wat op leeftijd te zijn
Hallo Wim,Wat mij opvalt bij jouw "chemische industrie" is de kleurstelling: gebruik je geel voor de veiligheidsvoorzieningen aan/in de bouwwerken, zoals in dit geval hekwerken en kooien van kooiladders, dan is de stalen constructie vaak blauw en de vloeren van de constructie zijn open verzinkte vloeren, ook dichte vloeren zijn nooit geel.Zie b.v.: https://www.google.nl/search?q=chemische+industrie&sxsrf=ALeKk032vZFGHBVdg0SN59SjWYpNR5jIDw:1598886455088&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjF6MOZ3MXrAhWBqqQKHblWBKIQ_AUoAXoECBcQAw&biw=1440&bih=766#imgrc=7qOZEoT1sjVAcMM.vr.groet,Aad
Rond pagina 100 heb je hele mooie betonnen 'wanden' e.d. gemaakt. Is dit zelfbouw of heb je dit ergens gekocht? Ik heb 40 pagina's in het topic gezocht, maar kan dat niet vinden.
Rond pagina 100 heb je hele mooie betonnen 'wanden' e.d. gemaakt. Is dit zelfbouw of heb je dit ergens gekocht? Ik heb 40 pagina's in het topic gezocht, maar kan dat niet vinden. Deze:Hartelijk dank voor de hulp!
Volgens mij zijn dat mallen van Spörle