Het overtuigende bij Huider zijn de verhalen die hij geschreven heeft over de geschiedenis van de winkel, waar het ook duidelijk wordt waarom het wel werkt: een gedreven ondernemer met goede ideeën. Dan kom je er wel. Ik ben er nooit geweest, maar als ik naar die winkel zou gaan, zou ik hem graag mijn geld gunnen.
(...) De site van MTE is ook nog ouderwets en mist behoorlijk wat functionaliteiten (...)
....Wat ik ook bij veel winkeliers mis, is de voorraad rails. Op dat gebied is de tweede hands afdeling van Marnan voor mij een voorbeeld. Dat staat zelfs het aantal stuks dat ze op voorraad hebben....
Ik heb een aantal dingen die ik wil zien als ik webshop bezoek: prijs, levertijd, verzendkosten en voorraad. Modellen van 10 jaar terug die niet meer op voorraad zijn en niet meer leverbaar vanaf de fabrikant moet je gewoon van je site af halen.
Ik ervaar het als zeer irritant dat een Google zoektocht alleen maar hits op levert met status: "uitverkocht bij fabrikant." Je bent een webshop, geen catalogus.