Kijk b.v. naar de site van modeltreinexpress, in mijn ogen de meest volledige webshop.
Och, als je een wasmachine in de winkel koopt komen ze hem ook bij je thuis brengen en naar de zolder sjouwen. En ze nemen de oude ook nog mee. Wat de informatie bij webshops betreft, ik kan me voorstellen dat ze niet bij elk artikel een uitgebreide beschrijving leveren met een fotoshoot. Kijk b.v. naar de site van modeltreinexpress, in mijn ogen de meest volledige webshop. Het lijkt me al een hele kluif om de site up to date te houden. Als ze daar nog meer aan moeten doen mogen ze wel een mannetje (m/v) extra inhuren.
Nee nee, geen MTE.Ik hoorde dat er andere winkels die plannen hebben (en las ik op facebook)
Kun je die Facebookpagina dan linken, kunnen wij het ook even lezen.Steyn
Altijd leuke discussie als het over fysieke winkel/webshop vergelijk gaat.Ben het eens dat als je in de modelspoorbranche wil overleven men zeker een goede webshop moet hebben.Alleen een webshop gaat zeker me dunkt, als daar ook nog een fysieke winkelruimte bijhoord, des te leuker natuurlijk.Maar wat is een goede webshop ?Iemand zij dat die van de jongens in Vlaardingen een hele goede is, iemand anders vindt hem er verouderd uitzien.Ben het daar mee eens, maar laten we ook eerlijk zijn : moet een webshop eruit zien zoals bv bij de mensen van Lippe ?Een webshop van dat caliber is niet gratis, en om die up to date te houden, heb je een koppeling met je magazijn/stocksoftware nodig, en denk dat bij veel treinwinkels dit 2 losse systemen zijn, want dikwijls gebruikt men voor webshop een gratis of goedkope oplossing, die gewoon zijn ding doet, maar niet kan gekoppeld worden aan de eigen magazijn/stocksoftware, en dat vraagt dan al direct extra werk om die steeds up to date te houden.
Maar wat is een goede webshop ?Iemand zij dat die van de jongens in Vlaardingen een hele goede is, iemand anders vindt hem er verouderd uitzien.