Volgens mij zijn dat twee verschillende typen boosters. De IB heeft een zogenaamde common ground versterker, de DR5033 is een zogenaamde H-brug versterker. Die kan je sowieso niet combineren.
- Intellibox(I, I-IR, COM, Basic en II)/Fleischmann™ TwinCenter™/Piko™ PowerPox: Via de LocoNet-B uitgang van de centrale aan de L.NET ingang van de DR5033.- Intellibox(I, I-IR): Via de CDE aansluting van de centrale an de CDE ingang van de DR5033.
De L.NET ingangen zijn qua RailSync signaal (pin 1 en 6) 100% galvanisch gescheiden.Bij gebruik van een standaard L.NET kabel wordt door de L.NET infrastructuur een koppeling van de GND van Centrale en ALLE L.NET modules (dus ook de DR5033) tot stand gebracht !!Normaalgesproken levert dit geen problemen op.
Intellibox 2 met een Viessmann 16V AC voeding. Railspanning 20,2V AC.Nu vind ik de stijging al apart,
@Klaas, de DR5033 wordt met voeding geleverd.
Nou ja, ik weet natuurlijk niet hoe je baan in elkaar zit en hoeveel stroom je nodig denkt te hebben. Maar het is bijvoorbeeld niet ongebruikelijk om de baan alleen met losse boosters te voeden en de versterker in de IB te gebruiken om de wissels en seinen aan te sturen en te voeden.