Nu nog bezien of er ook een oplossing is in de situatie met een cijferbak.
Voor de door Silvester specifiek gewenste "overgang over geel" is de OC32 een mogelijkheid, deze optie is aanwezig. De OC32 is naar mijn idee echter geen "plug-and-play" decoder en vereist specifieke vaardigheden van de gebruiker, zoals ook in de handleiding vermeld wordt:Gelet op de problemen en frustraties die beginnende gebruikers al hebben met het programmeren van specifieke waardes in CV's lijkt mij de veelzijdige OC32 voor "digibeten" dus minder geschikt...
Oké, dat wilde ik even weten, bedankt! Mijn oplossing was ook alleen voor seinen zonder cijferbak, of er nog een werkende oplossing te vinden is voor seinen met cijferbak heb ik verder niet meer onderzocht... Jammer dat Mestreech en Spijkenisse zo ver weg zijn... Groetjes,Bert
Alles is te leren Bert.
Voorts vind ik dat de 4018 het gewoon netjes moet doen met default instellingen van Koploper / iTrain en centrales als de IB / DR5000 zonder ongewenste seinstanden. Daar is deze decoder toch mede voor ontwikkeld? Een Rosoft of LDT decoder etc. kan het ook.
Check even bij Wim Ros of Teunis Wolzak.