Is het dan echt waar dat de menselijke geest een vermogen heeft om vervelende gebeurtenissen weg te filteren?Het was een gitzwarte dag die 10e Februari 1985, nu precies 23 jaar geleden.
Vond je het werkelijk zo'n zwarte dag? Ik heb dat sloopgedoe nooit echts als droevig ervaren. Volgens mijn herinnering was jij samen met Hans en Cor Hermsen naar de Koek gekomen 23 jaar geleden, 1½ uur nadat wij waren gearriveerd.
Hoe jaloers was ik op Mispoes die begin Juni in de stationsrestauratie van Nijmegen een Honkie-Tonkie zat te eten en door de ramen van een Plan E plots de 85 zag staan waardoor hij nog een extra rit naar Tiel met dit stel in de reservetijd had.
De drie delen van de komende dagen worden tijdelijk ergens anders ondergebracht i.v.m. het verblijf van Chris in Nürnberg, bovendien is de Groterdamsite in tamelijke verbouw. Tinussie, gaat net zoals in de afgelopen zomer, de delen onderdak bieden. Morgen meer daar over.
Dienstmededeling: Naar verluidt worden morgenvroeg de bijdragen van vandaag en morgen geplaatst.
Nog meegedaan? Drent is toch een voetballer?