Zou je - voordat je de DR4024 helemaal gaat resetten onder POM via CV 8 = 8 - nog het volgende willen proberen?1. Zorg dat de DR4024 aangesloten is zoals je dat eerder beschreef, als het goed is brandt dan de groene LED.2. Roep op de Intellibox het schakelpaneel op voor de wissels met de (DCC)adressen 1 t/m 8.3. Druk op de PROG toets van de DR4024, het rode ledje gaat nu branden en moet blijven branden.4. Schakel nu de eerste wissel (adres 1) op het schakelpaneel van de Intellibox, rood of groen maakt niet uit.5. Het rode ledje op de DR4024 moet nu weer uit gaan.6. Schakel nu een aantal malen de eerste wissel (adres1) afwisselend Rood en Groen, als het goed is moet daarbij elke keer het rode ledje op de DR4024 oplichten en de eerste servo op de DR4024 heen en weer bewegen.7. Probeer vervolgens ook de wissels te schakelen op de adressen 2 t/m 4. Nu moet het rode ledje ook oplichten en moeten de andere servo's reageren.8. Schakel nu de wisseladressen 5 t/m 8. Als het goed is licht bij al deze schakelingen het rode ledje van de DR4024 op, er mogen geen servo's bewegen.9. Schakel nu wisseladres 9, het rode ledje op de DR4024 moet nu niet meer oplichten.Kijk eens wat er van bovenstaand verhaal wel werkt en waar of wat er eventueel niet gebeurd.Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Jouw uitvoerige beschrijving klopt dat heb ik ook gedaan wat je stap voor stap beschrijft. De wissels doen het dan naar behoren.
Ik zal doen wat je zegt als ik vanmiddag thuis kom van mijn werk.
... kennelijk valt bij mij het kwartje niet ...
toen de 4 servo's bedient alle wissels lopen om.
l op dat moment gaat het wissel weer naar zijn beginstand terug???[/b]
wissel maakt nu weer dezelfde beweging als bij de handeling van f1
Resume bij beide handelingen met de draaiknop in combinatie met f1 en f2 doet het wissel 2x dezelfde beweging