Ik weet niet wie de PB's geïnitieerd heeft maar zonder die info blijft het voor ons lastiger om te volgen waar het probleem zit.
Als de servo inderdaad te ver doordraait of naar een verkeerde positie is dat niet meer dan de posities opnieuw in te stellen en de knop minder ver te draaien en die posities op te slaan.
Beste forumleden,Ik probeer via mijn Intellibox II de servo's van Digikeijs via de 4024 servodecoder te installeren en af te stellen
Als Peter gewoon de juiste volgorde aan blijft houden (RTFM en DWEIS ) moet dat gewoon lukken.
Zo zie je maar dat iets in een onverwachte hoek kan zitten.
Intelligente rijregelaarDe eindloze draairegelaar zonder eindaanslag neemt bij het wisselenvan de loc automatisch de opgeslagen snelheid van de gekozen loc over.Ter beschikking staan de DC-rijregelaarmode, d.w.z. door het naarrechts draaien vertraging in de ene rijrichting, door naar links draaienvertraging in de andere richting, en de AC-rijregelaarmode, d.w.z. desnelheid wordt door het naar rechts draaien van de regelaar verhoogden door het naar links draaien verlaagd, de rijrichting wordt door hetdrukken op de draairegelaar omgeschakeld.