... Hoe weinig realiseerde men zich dat de ernstige financiële crisis sinds 2008 hoe dan ook op een onafwendbaar moment zou veranderen in een opgaande conjuncturele lijn. Voorlopig een nog tamelijk rustige stijging maar als de economie op een bepaald moment écht stevig begint te groeien (en dat gaat onherroepelijk gebeuren!) dan verstikt het vervoer in een van de dichtstbevolkte en tevens financieel krachtige gebieden van de wereld....
Kan zijn maar als de politiek, vanuit het niets, opeens besluit 100.000 MBO-studenten van een OV-kaart te voorzien dan kun je daar geen langetermijnvisie voor uitzetten als bedrijf. Den Haag, mw. Dijksma voorop, vergeet dat graag.
Door betere prestaties kan er meer materieel ingezet worden? Als er slechte prestaties waren dan bleef het aan de kant staan neem ik dan maar aan.
Maar ondertussen kunnen belangstellenden van het spoor nog minstens tot april van mat 64 genieten. en wij nog in de herrie rijden
Allemaal leuk en aardig er wordt echter volledig voorbij gegaan aan een aantal cruciale zaken.1. Buiten dienst gesteld materieel kan niet 1,2,3 ingezet worden.