Voor de klagers wat de verlichting betreft: De meeste banen zijn voor club danwel persoonlijk gebruik gebouwd, en gaan niet uit van een hal van 8 meter hoog. Of de bediening kan alleen van bovenaf... Kortom genoeg redenen om er geen verlichting boven te hangen bij 90% van het gebruik.
Je bedoelt natuurlijk dat je een andere mening bent toegedaan?
Respecteer nu eens een keer een mening van een ander.Moet het nu echt allemaal hosanna verhaaltjes zijn over €spoor.
Ik word in Dortmund, ondanks dat ik alleen nog maar bezoeker ben, allerhartelijkst door de organisatie begroet.
En Marc, en waarom komt iemand al jaren niet meer, juist ja dat staat er ook nog eens bij.Dat iemand niet meer gaat, dat heeft een reden, en mijn vorige posts en die van Coen staat dat ook omschreven.
En goedkope treinkaartjes, die heeft het natuurlijk, maar daar moet je niet van uit gaan.Je moet maar eens de pech hebben dat in dat weekend toevallig geen acties zijn.Het is niet het hele jaar feest met het goedkope treinkaartje.
Maar houd een negative mening voor jezelf, het voegt helemaal niks toe.
Wie van de criticasters heeft contact opgenomen met de organisator om uit te leggen wat hij beter kan doen?
*adem in*... Maar houd een negative mening voor jezelf, het voegt helemaal niks toe.*adem uit*