Zucht, nog meer spullen in mijn schuur.... Maar wel voor een goed doel! [/i]
Dat blijft een eeuwig dilemma. De grootste groep van bezoekers zijn mannen van ongeveer mijn lengte (1,85). Bij een kijkdoosconstructie is 1,30 spoorhoogte voor die bezoekers een ideale hoogte. Als je het voor rolstoelers goed zichtbaar wil maken, dan moet je minstens 30 cm naar beneden. Maar dan moeten al die volwassen mannen dus op hun knieën gaan zitten om het goed te zien. Overigens zag ik op de beurs een rolstoel rondrijden met een schaarhefmechanisme. Dat lijkt mij helemaal ideaal.
Beste forumlezer,Ik sla al jaren Eurospoor over. Ik vind de entreeprijs niet in verhouding staan met het gebodene.Dat ik niet ben gegaan heeft mij aan reis- en entreekosten ook dit jaar weer € 50,00 gescheeld.Vroeger stond mijn oude club Maasbuurtspoor nog wel eens op Eurospoor en dan ging ik mee. Ik zag dan ook de keerzijde van de organisatie. Geen goede sfeer zoals bijvoorbeeld in Houten tijdens Rail, Utrecht Ontraxx of Intermodellbau Dortmund! Ik word in Dortmund, ondanks dat ik alleen nog maar bezoeker ben, allerhartelijkst door de organisatie begroet.Ik heb in ieder geval voor de komende modelspoor evenementen 50,00 extra te besteden.
bergen inspiratie door het bekijken van andermans werk
ook dan haal je deze onkosten er niet uit.Jos.
Wat een gezeik, Jos.