De banen wat dichter op elkaar en de handel ertussen.
Ik snap wel het gemak van Utrecht maar waar dan? Eigenlijk moet je een hal vinden die op loopafstand van een IC station zit en eigenlijk toch relatief centraal in het land.
Prima idee in mijn ogen, de hal met banen kan echt wel wat minder ruim van opzet. Zag het bv in Leipzig ook dat de stands toch allemaal wat dichter op elkaar staan. Ruimte van plm 3 meter voor looppaden is meer dan voldoende. De banen wat dichter op elkaar en de handel ertussen. Wel in diverse blokken gaan denken. Daardoor oogt het ook al snel wat voller en knusser..en je kunt met minder m2 uit de voeten. Bv hal 7 en 8 of simpelweg alleen hal 2..
Brabanthallen, ook op een redelijke afstand van een IC station.
Zwolle heeft misschien mooie hallen, maar mist de centrale ligging van Utrecht. Vlaardingen-Utrecht is ongeveer 71 km. en Vlaardingen Zwolle 155. Verder met de trein 2 uur reizen i.p.v 1 uur en retourtje kost dan € 43,00 i.p.v € 23,40 ( beide zonder korting ) dus dan wordt het voor mensen uit Zeeland, Brabant en Limburg helemaal een giga reis en prijs. Wordt dan voor veel mensen te duur voor een dagje uit denk ik.