Ik vraag mij ook af bij het zien van bovenstaande foto en de foto´s van het rode juweel in RailMagazine 339 of de Plan U´s zonder zwarte raamranden zijn aangeleverd en dat men daar aan de Papaverweg nu al wekenlang duizenden raamranden met een zwarte marker zit te bewerken... Bij de rode Plan U vind ik het ontbreken van zwarte raamranden helemaal niet storend overigens.
Ik vermoed dat de extra kosten zijn ontstaan doordat de treinstellen wekenlang op een schip van Hanjin op zee hebben liggen dobberen. Artitec zal wel hebben moeten dokken om die lading alsnog aan de wal te krijgen.Maar ik geef mijn mening graag voor een betere.
Beste forumlezer,Bekijk ik de te(k)st van Karst Drenth in de jongste Railhobby dan ben ik blij dat ik meteen na de bekendmaking en in het volste vertrouwen dat Artitec er weer een supermodel van zou maken, er een ( de oudste uitvoering! ) besteld heb. Past nog net in mijn tijdperk 3 ( totdat de "nieuwe" NS-logo's kwamen ).Wie is er beter op de hoogte met de plan U in model dan Karst. Die heeft er onderhand voor gestudeerd!!Laat maar komen dit supermodel. Kanniewachten!Groet,Coen.