Nee, maar maar een schoon station zou toch normaal moeten zijn.
Precies, als je het goed plant, dan zet je bij structurele drukte, in Zwolle B.v. een extra rijtuig klaar. Ik snap ook wel dat je niet gaat van: 't Is druk we doen er een rijtuig bij. Verscheidene mensen hebben van Zwolle naar Hengelo moeten staan. Sorry maar ik vind dat niet kunnen. Dat kan misschien als je 1 euro betaald maar niet voor 10,60 Euro Dat zou je bij de KLM niet accepteren, dat zou je bij een restaurant niet accepteren, dus waarom wel bij de NS?
Verscheidene mensen hebben van Zwolle naar Hengelo moeten staan. Sorry maar ik vind dat niet kunnen. Dat kan misschien als je 1 euro betaald maar niet voor 10,60 Euro Dat zou je bij de KLM niet accepteren, dat zou je bij een restaurant niet accepteren, dus waarom wel bij de NS?
Kom ik terug op mijn eerdere opmerking. Wie zegt dat het structureel is?
Ik proef uit jouw reactie dat je niet vaak met de trein reist.
Welkom in de realiteit van het reizen met het OV en in dit geval de NS.KLM doet niet ter zake. In de vliegwereld mag je niet staan dus niet aan de orde. Zou wat lastig worden om je gordel vast te doen en je tafeltje op te klappen als je een staanplaats hebt
Omdat je een vervoerbewijs hebt gekocht en niet een plaatsbewijs.
Een extra rijtuig is ook niet zo makkelijk toegevoegd bij een treinstel.
Toen ik in mijn studententijd nog veel met de trein reisde heb ik heel wat koppelingen meegemaakt, ging met zo'n Scharfenbergkoppeling best snel.
Citaat Kom ik terug op mijn eerdere opmerking. Wie zegt dat het structureel is?Een mede reiziger die Zwolle werkt en in Hengelo woont.