BOUWFASEN1) Het theoretische principe waarmee iets werkt, bijv. het principe van je baan met modules opzetten, of het principe van de bakovergang met de Megabiels (= een female - female verbinding van twee tegenover elkaar uitgelijnd liggende bielzen).2) Weten hoe, waar, waarmee en evt. met wie je het gaat uitvoeren. Dus eigenlijk het goede geconcretiseerde idee of plan incl. alles wat je nodig hebt zoals materiaal, gereedschap, mallen, bedrading, tekening etc.3) Het werk uitvoeren volgens plan. Hierbij komen zaken als vakmanschap, precisie, toleranties, afwijkingen, Murphy etc. om de hoek kijken. In welke mate krijg je bijv. dingen exact op de gewenste plek en zit alles goed vast? Hier gaat het m.i. nogal eens mis.4) Deze vergeet je heel makkelijk: na een tijdje nog eens uitproberen en kijken of het werk wat je gemaakt hebt nog "klopt", bijv. na een paar dagen of weken. Zo ontdek je fouten die tijdens het plakken en schroeven gemaakt zijn. In het heetst van de strijd zie je blijkbaar wel eens iets over het hoofd.OK, er zijn natuurlijk ook mensen die altijd alles in 1 keer goed doen...... 5) Het resultaat waarin alles samenkomt. Bij ons zijn dat de rijdagen. Na een aantal rijdagen is alles tip-top in orde, mag je hopen.
Ik kan mijn PC met Railmaster en eLink wel meenemen.Dan heb je een prima pendelautomaat (en meer).
De zijlijn blijft analoog en de automaat komt vast onder de bak... Wel zo makkelijk..
Nu eerst de muggen van mijn auto afpoetsen die er na de wasstraat nog op zijn blijven zitten.