Klopt, ik RIJD inderdaad Nederlands. Maar daarnaast heb ik een vitrine met Frans materieel, omdat ik nu eenmaal verslingerd ben aan die oude Franse lijndiesels CC 72100 en BB 67400.
Chroom stiften van Molotow. Schijnt het beste chroom op de markt te zijn, ideaal voor de binnenkant van frontseinen. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat #exitrevellzilver
Mooie collectie Jeroen Leuke toevoeging ook die RIB. Ik heb zelf onlangs de RIO 82 in de Provence-Alpes-Côte d'Azur-variant (HJ4154) aangeschaft, ook om te combineren met een BB67400. Alleen bij mij is het wel de bedoeling dat ze ook echt samen gaan rijden Groet,Roderik
Franse lijndiesels, dat begrijp ik. Een vitirne zonder deurtjes of andere afdekking? Verstoft dat niet snel, erg?
Vandaag set 74055 van Roco ontvangen die bestaat uit de ligrijtuigen D-BTEX 56 80 50-80 814-2 [P] Bcm028 en D-BTEX 56 80 50-80 817-5 [P] Bcm028. Deze rijtuigen reden mee in de EETC-wintersporttreinen gedurende de seizoenen 2009/10 tot en met 2013/14.Martijn
Op deze foto precies de locomotief die REE in het assortiment heeft (MB-100) en het nummer van de RIO die Jouef als voorbeeld heeft genomen. Er moeten alleen nog wat aanpassingen aangedaan worden (o.a. Carmillon-logo's).