Gistermiddag neg even naar Ede geweest, Evergreen 291 gehaald (Gerie had het zowaar op voorraad) en een blikje mat 79 want ik wist het kleurnummer niet zeker. Vanmiddag de laatste 4 windverbanden aan de bovenranden gelijmd en in bewolkt middaglicht een paar pics geschoten als bewijs;OverzichtDe laatste windverbanden, ze zitten er iets gestructureerder op als op versie 1Ik heb de bovenflenzen van de middelste liggers aan beide zijden in de eindvakken weggehaald omdat het brugdek raar opwipte, hopelijk helpt dit.Niks vergeten?Binnenkort de doop, met zeepwater . Daarna droogföhnen en met de luchtkwast erover! Inderdaad Humbrol mat 79, nog 3 blikjes te scoren.
Helaas; 5 blikjes Humbrol is niet genoegDit is de kale kant (geflitst, ongeflitst oogt-ie blauwer) , de rest heeft redeljk gedekt, maar als je goed kijkt zie je uiteindelijk dat er meerdere plekken nog een beetje verf kunnen gebruiken;
Ik heb die overigens al een paar maal in het 'echt' gezien.
Ik ben nogal gecharmeerd van het stationsgebouwtje van de oude Halte Baanhoek, maar dat stationnetje is al in 1935 opgeheven.