..... Bij Railz en Miniature Wunderland zullen ze het effect vele malen eerder merken in tijd.
En sommige andere mensen vinden het niet leuk om te horen dat deze gratis verkregen te grote stroom of te grote stroomtoename gedetecteerd wordt en gebruikt wordt om iets te schakelen.
Voor niks gaat (voorlopig nog) alleen de zon op. Ik zal de Nuon eens vragen of ik ook minder kan betalen als ikregelmatig mijn stroom in grote pieken af ga nemen en of ze om die reden ook even de capaciteit van de instalatieopschroeven.M.a.w. een grote stroom is nooit gratis. Kortsluiting is kortsluiting ! Ook als het slechts 1ms duurt.Heeft dus niks met smaak en/of emotie te maken, is gewoon gestoeld op feiten.
.. dat je zonder te investeren in elektronica, modules etc. zomaar een kortsluitstroom krijgt aangeboden die je kunt detecteren en kunt gebruiken ...
M.a.w. waarom de keerlus dan niet spanningsloos maken en zodra er een locmet z'n wielen binnen komt de spanning via de deze loc meten op de keerlus en de bijbehorende spanningop de lus schakelen ?
Nee hoor. Hij is berijdbaar in twee richtingen, zonder extra sensor secties.
De module is daarmee minder aansluitwerk dan de Ultieme en de Xtreme keerlus, maar meer dan bijvoorbeeld een LK200.Edit: gevonden! Het is de LDT KSM-SG