Ik ga lekker de volgende keer naar zoiets weer met de auto,ben hier meteen alweer flauw van!
Dit heeft niets met treinreiservaring te maken, maar alles met kaartjes-over-internet-kopen-ervaring. De verbazing dat je daarvoor een printer nodig hebt, spreekt wat mij betreft voor zich. Deze ervaring is ook van toepassing op theater, musical en festivalkaartjes. Valt in de categorie 'het went'.
Och, voor de parkeerautomaten hier in Utrecht heb je ook een cursus nodig en daarna een kalmerend middel vanwege de prijs die je moet aftikken. En nee, tijdens zo'n Chugingtonweek is er vanaf 10.01 uur geen plek meer op het parkeerterrein van het museum en vanaf 10.02 uur ook niet meer in een straal van een kilometer rond het museum.
Dus 's middags maar even een foto'tje gemaakt en dat aan NS klantenservice gestuurd.
Zet je auto dan ook op Westraven en ga met de tram! Ik geef toe, die tarieven zijn Niet-Nederlands want de laatste keer dat ik het deed betaalde ik €6 inclusief de OV-dagkaart voor vier personen...Frans
Ik heb maandag met 030-2300023 gebeld , de klanten service.Het antwoord was: Op Hoofddorp zijn de poortjes helemaal niet gesloten.Dus 's middags maar even een foto'tje gemaakt en dat aan NS klantenservice gestuurd.
Toevallig heb ik gezocht naar een barcode, ik kan die in Hoofddorp ook niet vinden.Dat nu alle poortjes dicht staan moet een storing zijn, ik ga het maandag meemaken...
Ja Ronald, dat weten we, maar het ging niet om de 'normale' poortjes maar om de QR code scanners.grt Piet.