Hallo,Waarom verzamelen jullie niet de links naar de posts waarin een techniek beschreven wordt? Jullie zijn allebei veel on-line, dus dat hoeft niet zo heel veel (extra) tijd te kosten.Dan heb je een overzicht, en kan iedereen op zijn manier blijven posten.Het wordt dan iets als:"Dakpannen maken: linkPoppetjes verven: linktwee dagen later, nieuwe post zelfde draadje:Golfplaat maken: linkMessing etsen: (externe) link"etc.Inhoudelijke discussies kunnen dan in de verschillende draadjes blijven, en er ontstaat het overzicht dat jullie zoeken.Volgens mij ben je er dan.Groet,Tjalling
Laatste poging voordat het wiel opnieuw wordt uitgevonden:Als je dan ook nog op afbeeldingen(bovenaan) klikt, zie je alles wat er over de hele wereld gebouwd is. Klik je daarna een interessante foto aan dan kom je vanzelf op een eventuele website.Gr. Jaap
Hallo MartDit is nu wat het zou kunnen zijn.Een link die verwijst naar een mooie beschrijving van wat jij aan kennis en ervaring hebt opgedaan.Fantastisch, dank je wel.T.z.t. zal ik in contact treden met de moderatoren om te vragen of we deze topic kunnen schonen vanallerlei reacties die geen toegevoegde waarde hebben aan de opzet hiervan mits de moderatoren het er ook over eens zijn dat we hiermee door gaan.gr,Herwim
Precies Jaap, zo gebruik ik Google al jaren. Het is een van de beste zoekmachines die eigenlijk altijd vindt wat ik zoek. Zeker met alle afbeeldingen die direct voorhanden zijn Op die manier hoef je niet door kruiwagens vol tekst te spitten om dat te vinden wat je zoekt.
T.z.t. zal ik in contact treden met de moderatoren om te vragen of we deze topic kunnen schonen vanallerlei reacties die geen toegevoegde waarde hebben aan de opzet hiervan mits de moderatoren het er ook over eens zijn dat we hiermee door gaan.
...het maakt niet uit want er zijn meer mensen die elke vorm van "extra" ballast aan het forum of een aparte "encyclopedie",onwenselijk vinden,......en een groter deel ervaart het als last ...
Ik begrijp heel goed wat je hierboven aangeeft.Laat duidelijk zijn het was niet mijn bedoeling om een ieder te verplichten om z'n kennis en ervaringmet verschillende technieken hier in deze topic te plaatsen.
Dan heb je mijn inbreng aan het verhaal zeker niet goed begrepen.
Als je Duits machtig bent....http://www.moba-trickkiste.de/wie-macht-man-bauen/datenbank-tipps-tricks.htmlzoiets misschien?