Dat wil ik best inzien, maar dan moeten daar wel wat argumenten voor komen. Niet alleen maar 'omdat ik het zeg'.En zolang dat zo blijft hecht ik net zo veel waarde aan die partners als aan de paashaas en eenhoorns. Schermen met partners waarvan het bestaan simpelweg niet aan te tonen is maakt het niet veel geloofwaardiger.Hij heeft helemaal niks duidelijk gemaakt, het is weer 'omdat ik het zeg'. Er val niks in te zien.Dat zou goed kunnen. Maar waarom dan proberen om mee te liften aan dat culturele hoofdstad gedoe? Dat laat toch echt de indruk achter dat men een culturele/lokale subsidie best zou willen. Maar als je vervolgens hard roept dat het helemaal niet nodig is maak je jezelf weer niet geloofwaardig.Zijn we het toch nog ergens over eens
Voor FEITEN hoef je helemaal niets te onderbouwen, feiten zijn namelijk feiten en met feiten kan je het niet oneens zijn.
En dat commerciële partners niet in de publiciteit willen voor ze er klaar voor zijn dat zou je moeten snappen als je ook maar iets weet van hoe het bedrijfsleven in elkaar zit.
-- heeft hij een boel duidelijk gemaakt, of dat nu leuk vindt of niet.
Waarom schijf je niet gewoon dat je niets gelooft van wat Simons schrijft? Dat is tenminste eerlijk!ik ben helemaal geen vriend van John Simons- -zie mijn bijdragen in het verleden, maar voor mij -- en elk weldenkend mens