Hij zit er zeker in, want op fabrieksstand (CV8=8) doet-ie het, weliswaar niet correct, nl, slechts aan één kant en dan ook nog de verkeerde kant, maar toch. ng?groet,Marcel
Marcel, ga eens naar pagina1 van dit draadje .
Er zit een gebruiksaanwijzing bij de loc met lijsten CV instellingen, echter alleen voor LoPi 3.0 en LoPi 3.5, helaas niet voor de LoPi 4.0.
Om voor mij onverklaarbare reden heeft de loc nu adres 3 gekregen. Het is niet mogelijk hem een ander adres te geven. Nou ja kan wel maar dan doet-ie helemaal niets meer. Rijden + lampjes alleen op adres 3 dus ? Schiet me maar lek. Wat heb ik nu weer over het hoofd gezien?
Ik zou in de handleiding willen zien: 'Wil je dat de cabineverlichting aangaat met Functieknop X en met de rijrichting meeschakelt, stel dan CV bla1 in op waarde Y, CV bla2 in op waarde Z, etc.' Maar dat staat er helaas niet in. De cabineverlichting staat sowieso nergens genoemd. Wel allerlei exotische lichteffecten zoals 'dubbele stroboscoop' en 'intelligente vuurkist'. Niet dat ik weet wat dat inhoudt, maar ook al zou ik die willen instellen, de instructies hoe je dat moet doen zijn volstrekt onbegrijpelijk. Dus nog steeds: .......