Ja, dat is mooi.Het wordt overigens nog een gedoe om het museum een spooraansluiting te laten houden. De grond onder die paar kilometer spoor is te interessant in Utrecht. Ik heb me altijd afgevraagd waarom er niet in een eenvoudige aansluiting in Lunetten is voorzien.
Kunnen ze die schaatsbaan daar gelijk ook opslaan Zou leuk zijn (en het levert ook wat op) om Blerick af en toe open te stellen voor bezoekers.
Het museum is verhuisd van de hoge naar de lage loods Mvg,Robin
blijft toch een beetje apart om museummaterieel tussen utrecht en blerick heen en weer te gaan sjouwen terwijl er ten noorden van utrecht cs de laatste jaren een paar bruikbare loodsen zijn platgegooid... zal ook wel met die interessante grond te maken hebben, hoewel er op dat stuk nu al een tijd bar weinig gebeurt.
Ik zou niet weten waarom, juist nu de Ln'se zijde afgebroken is van de oosterspoorlijn is de Bkp'se zijde opgeknapt en beter ingericht op de situatie van het museum wat juist een hele verbetering is tov de oude situatie.Van het opbreken van de rest van de lijn is nergens sprake van, dus vrezen dat het museum aansluitingsloos wordt is niet nodig.
Het is een breed uitgevallen stuk grond aan de populairste kant van Utrecht. Daarover een paar vrijwel lege pendeltreintjes per dag en één keer per maand wat heimweegebeuren. "Dat moet toch anders kunnen".