Nou, Als consument zijn wij uiteindelijk de machtigste partij. Ik koop zeer weinig nieuw spul, omdat ik weet dat ze me een poot uitdraaien. Dus besluit IK dat ik mn centen nietgun aan die malafide fabrikanten. Op het moment dat zeeen goede prijs/kwaliteit bieden (komt zo nu en dan weervoor) dan komen ze bij mij weer in beeld. Neem de oude ROCO N catalogus die nu deels weerals Fleischmann word aangeboden. Prijzen zijn ronduit schandalig.Daar heb ik me maar bij neergelegd, koop ik het toch niet.... Wel balen, maar ik kan er niet wakker van liggen, er zijn belangrijkerezaken dan treintjes.Ik moet nog maar zien hoe de grote traditionele fabrikanten erover een paar jaar bij staan. Mocht er een RED xxxxx actie komen:Ik doe er niet aan mee, eigen schuld, dikke bult.Maar ja, al die mensen die in de produktontwikkeling zitten, produktiemensen.... Dat zijn straks de echte verliezers...
Mr. 0 , heb ook effe bij Lippe gekeken en de prijzen op de site zitten pakweg 2 tientjes onder de Roco site (bij een type lok)...En daarnaast snap ik het verhaal van aanbestedingen niet in combinatie met de kortingsgeilheid van de Nederlander...bij een aanbesteding leg je gewoon een aantal offertes naast elkaar...
Dan horen we jullie dus ook niet als er geen nieuwe modellen meer komen?Dan verschijnt er volgende week niet ineens een draadje waarin staat dat er geen winkels meer zijn, en je nergens meer spullen voor je hobby kunt kopen?Groet,Tjalling
Och,Er zijn een aantal modellen in de dump verdwenen en meteen denken een aantal mensen dat het heel erg slecht gaat met Roco......Groet,Tjalling
Wat is dan de reden dat de nieuwste Plan V (groen ns logo) weer 30,- duurder is dan de plan V uit 2012 ? (geel reclame banen)
Noem eens een paar in 2012 her geproduceerde modellen, nummer / kleur varianten voor de Nederlandse markt van Roco die niet in de dump gegaan zijn?
Tsja Bas, jammer voor jou maar er zijn er zat die wel elke maand een nieuw model willen Je zal nou eenmaal nooit een situatie krijgen die voor iedereen acceptabel is.
En dat ook iedere maand kunnen betalen
Helemaal mee eens!Het moet een hobby zijn en leuk en vertrouwd.