Net de vertegenwoordiger aan de lijn gehad. Probleem met de panto's is bekend bij Roco/Modelleisenbahn GmbH en er wordt aan gewerkt. Op Neurenberg wordt aan de handel gecommuniceerd hoe e.e.a. opgelost gaat worden. Dus nog even geduld...
Even een fotootje gemaakt:lastig te zien maar je ziet hier dat bij de linker panto de gaatjes bij de roze pijlen anders zitten dan bij de rechter panto die niet gemodificeerd is. Dientengevolge zit de stabilisatorstang bij de rechter panto vrijwel horizontaal en heeft zijn functie verloren en bij de linker is de stang zelfs in maximale uitslag nog diagonaal genoeg om de boel te stabiliseren.Ik ben wel benieuwd hoe ze de bovenste armen weer goed hebben gezet. Ik moest de platgeknepen uiteinden afknippen om ze weer goed te monteren maar nu zit het scharnier niet meer geborgd.
De blauwe 1200 heeft fraaie messing schildjes. Waarmee lijmen jullie dat vast aan de kap van de loc? Kan dat gewoon met secondelijm/secondegel of anders 2 componentenlijm? Of tast dat wellicht de lak aan o.i.d.?(voordat ik iets per ongeluk verpruts, maar even vragen dacht ik )grtMarc