Lijkt me onnodig om dat uit te zoeken. Bij ieder incident op een stuk snelweg door een stad in NL, lopen omwonenden gevaar. Zelfs een auto met pech kan leiden tot een ramp. En in NL hebben we nogal wat van die stukken snelweg ...Veel interessanter is het om te kijken of we al dat vervoer wel echt nodig hebben. Laat er op Europees niveau gekeken worden of we productie van grondstoffen, halffabricaten en eindproducten bij elkaar onder kunnen brengen.
Chauffeur is het meest voorkomende beroep in Nederland bij mannen. Transport en logistiek is de enige economische pijler die Nederland nog heeft. Groeten, Alexander
Ruhrgebied op de maasvlakte pleuren misschien
Lijkt me onnodig om dat uit te zoeken.
Bij ieder incident op een stuk snelweg door een stad in NL, lopen omwonenden gevaar. Zelfs een auto met pech kan leiden tot een ramp.
En in NL hebben we nogal wat van die stukken snelweg ...
De wagens die gebruikt worden, zijn speciale wagens waarover de kranen van de ombouwtrein kan rijden; Hiervan zijn er (op kort termijn) maar een beperkt aantal van beschikbaar en even overladen is qua tijd ook geen optie. Daarom maar een keer op- en neer rijden naar Hilversum; kan het personeel van de ombouwtrein ook even slapen ;-)