Hoi Tom,Welkom bij de "Philo trekt niks club". Met de 4600 is dat niet anders. Lood erin, dikkere motor en anti-slipbandjes zijn de oplossing. Heb ik bij de mijne ook gedaan. Zet er maar een 1424 in. Wat weegt dat ding? Door het dunne messing missen die dingen over het algemeen het nodige gewicht. De 4600 van Karst heeft naar zijn zeggen zelfs moeite om zichzelf in beweging te krijgen... Wat de Asb's betreft: ik heb een as naar Duitsland opgestuurd om er een "nute" in te laten frezen door een gespecialiseerd bedrijf. Hebben ze keurig gedaan. Kostte wel een paar tientjes. Ik heb één as laten doen. Is ruim voldoende.Wat het vullen met lood betreft: liefst zo laag mogelijk in de loc! Hoe hoger hoe groter de kans op wiegen! Hoef ik jouw niet uit te leggen: VIRM, Gdm, bovenlangs knippen, 130km/u... Grt,Ger
Een filmpje van iemand die een briljant idee krijgt. Lijkt me nuttig voor iedereen, kan dus niet wachten tot het verschijnt Ik hoop dat er ook een goede uitleg van het verloop van het proces bij zit, zodat iedereen daarna dezelfde procedure kan volgen.