Nee, voor de Roco kastjes zou ik me netjes aan de 16V wisselstroom ingangsspanning houden...En ik zou zelf ervoor kiezen om de standaard Roco/Fleischmann trafos erbij te gebruiken!
@tijgernootje en @Bladerer,Ik denk dat deze booster/hub wel degelijk nuttig kan zijn als je je baan in relatief kleine stukken verdeelt en het "ik ga uit bij kortsluiting" gedrag niet erg vind. Maar daar komen we pas achter als iemand het probeert? De beste manier om dat te doen en uberhaupt om deze booster met Roco spullen te gebruiken vind ik plaatje 2 in mijn overzicht hierboven. Je gebruikt dus je Roco kastje als "centrale" voor je Master Muis en om wissels enzo aan te sturen, en hangt een aantal van dit soort booster/hubjes met de DCC-spanning aan de ingang achter elkaar om de rails te voeden.
Zo... de proef-PCBs zijn besteld...Terwijl in men in China daarmee bezig is, het volgende probleem
@tijgernootje en @Bladerer,Ik denk dat deze booster/hub wel degelijk nuttig kan zijn als je je baan in relatief kleine stukken verdeelt en het "ik ga uit bij kortsluiting" gedrag niet erg vind. Maar daar komen we pas achter als iemand het probeert? De beste manier om dat te doen en uberhaupt om deze booster met Roco spullen te gebruiken vind ik plaatje 2 in mijn overzicht hierboven. Je gebruikt dus je Roco kastje als "centrale" voor je Master Muis en om wissels enzo aan te sturen, en hangt een aantal van dit soort booster/hubjes met de DCC-spanning aan de ingang achter elkaar om de rails te voeden. Ook voor een grote beurs-module-baan lijkt me dat een goed idee, onder andere vanwege de lange kabels en de beperkte belastbaarheid van de RocoNet signalen...
@Bleh!:Ik doe dat bij http://www.elecrow.com/, kijk onder "Services". Ik heb letterlijk al honderden printjes bij ze besteld, gaat altijd prima, levering binnen 2 a 3 weken. Er zijn meer "dropshops" die dezelfde service aanbieden, dus er zit waarschijnlijk gewoon een grote fabrikant achter?