Laten we met z'n allen ophouden met Jason af te kammen, daar is dit forum te goed voor vind ik, en in plaats daarvan proberen Jason op goede ideeën te brengen.
Ik ga gewoon eens even een railplan voor die knul in mekaar zetten. kinderachtig dat die azijnpissers dat niet doen.Willen ze niet?
Direct onder het grote station ligt het schaduwstation, op -8,5cm.Het grote station ligt op 1 of meer losse platen, die in hun geheel met scharnieren kantelen, zodat het schaduwstation bereikbaar is. Of het station ligt op een aantal platen, die geborgd zijn met kastsluiters of scharnier=pen ofzo. (Doe ik op plankendam ook, werkt prima)
De wisselstraten zijn zo niet verkrijgbaar, je zult zelf de zaag in de wissels moeten zetten. En dat kan. Anderen gingen u reeds voor. Zie ook mijn eigen Plankendamse bouwdraadje
Het Faller Car System vindt ook nog een plek, is zelfs essentieel, zoals je ziet. Het viaduct dient als camouflage voor de sporen naar het schaduwstation. Boven de gestippelde spoorlijn is in mijn opzet ruimte voor scenery. Dat kan van alles zijn. Flats, industrie, bos, weide, wat je maar wilt.
Blijft er een dijk van een probleem over: exploitatie. Hoe lang is het leuk om steeds dezelfde treinen te zien rijden?Hoe handig moet je zijn om dit te bouwen? Behoorlijk.En als het mee moet naar beurzen moet je echt 3 rechterhanden hebben.