Henk:Wat wil je nader verklaard hebben?Doe dit desnoods eerst via pb, kunnen we het desgewenst een mod voorleggen om het tóch in het Forum te plaatsen zodat hij niet met deze hitte een Zamboni moet afstoffen en opstarten "Politiek" in een discussie stoort mij niet, maar is voor veel mensen een heikel punt of zélfs een 'No-Go-Area'...En staat geloof ik ook in onze statuten of gedragsregels...Frans
Talgo een probleem? Bij zoiets gaat het mis op het zwakste punt, maar iedere trein heeft een zwakste punt. ICE of Thalys waren er ook uitgevlogen op hun zwakste punt.
Er is voor gekozen, om de HSL via bestaande tracé's naar/door Santiago-di-Compostela te leiden in plaats van door (bijvoorbeeld) een geboorde tunnel (die had toch ónder het al bestaande station door kunnen gaan met een overstapmogelijkheid?)
Er zijn mensen met pb's van mij: op die pb's hoop ik zonder meer een privé-antwoord te krijgen, we kunnen altijd met de Mods overleggen, of we dat uiteindelijk 'openbaar maken'...Ik wil beslist geen ruzie of heibel met gelijkgestemden of mensen die in belangrijke mate weten waarover zij praten, maar heb geen enkel probleem om personen "met te veel macht en te weinig hersenen" onderuit te schoffelen, af te katten, onvriendelijk toe te spreken etc.Fysiek geweld is voor mij vele bruggen te ver, dat doé je niet al kan ik mij wel voorstellen, dat er FATSOENLIJKE mensen zijn, die dusdanig getergd werden, dat zij uiteindelijk toegegeven hebben aan deze blijk van onmacht
Fysiek geweld is voor mij vele bruggen te ver, dat doé je niet al kan ik mij wel voorstellen, dat er FATSOENLIJKE mensen zijn, die dusdanig getergd werden, dat zij uiteindelijk toegegeven hebben aan deze blijk van onmacht