Ziet er goed uit Floris. Hulp is nooit weg!
Lijkt me een heel gezellige dag Floris, ik had er graag bij geweest. Jammer .....iets te ver voor me
Hier de foto's van die andere fotograaf. Nog wat sfeerimpressies van een verrekt leuke middag knutselen in het Zuiden. De reis er naar toe vanuit het Noorden verliep tot aan Apeldoorn prima, daarna alleen maar vol gesneeuwde snelwegen en geen strooi- of schuifwagens in zicht. Soms met 40 km per uur verder, waardoor de aankomst tijd in Dordrecht een uurtje later werd (onderweg Koen opgehaald in Tiel). In welgeteld 30 seconden was de tafel volgegooid met modelbouwspullen. O ja, ook kaas, worst en bier. Zonder kunnen we natuurlijk niet bouwen.Om 16:15 kwam eindelijk de eerste strooiwagen de hoek om. En van schrik maakte die onmiddellijk rechtsomkeer.Auke soldeert de keerlusschakeling nog even aan de mooie baan van Floris. Van de barre reis in de ochtend heeft Auke nog een mooie foto.Voor de rest een hele fijne dag gehad. Daar hadden we dat gebagger in de sneeuw wel voor over.
Heel mooi:D Ziet er gezellig uit daar!David
(das spul van het kaliber als t tussen je vingers komt,en je drukt 2 sec je vingers tegen elkaar,dan komt t alleen los met veel warm water en t vel van je vingers )