In Leidschendam zal het zeker geen bovenleiding zijn geweest. De ZHESM beschikte immers over 2 acculocs (later verbouwd tot diesel) om materieel in en uit de remise te rijden. Met bovenleiding zouden die niet nodig zijn geweest.
Hmmm... moet nog is even denken hoe ik dat ga doen, ik stel deze vraag omdat ik materieel graag 'binnen' zou opslaan op de miniatuurbaan. Alleen zat ik met het dilemma, hoe oogt het realistisch, ik hoef geen sik voor mijn 1145 loc te zetten om naar binnen en buiten te slepen, dat lukt alleen maar met een dummy.
(welke trouwens een mat'36 toont en geen 46)
Ik denk dat de draad op de foto van Ldd ook wel degelijk bovenleiding heeft, de isolatoren zien er dezelfde uit als op de meeste bovenleidingmasten. Zoals je op de foto van de Zanstraat ziet (welke trouwens een mat'36 toont en geen 46) bestaat de bovenleiding ook maar uit 1 draad.
De foto is van september 2010
Ik denk dat de foto van Maastricht die hier eerder getoond werd wel degelijk bovenleiding heeft, de draad wordt veelal afgespannen op de gevel met daaronder een draaiconstructie die weg kan klappen als de loodsdeuren dicht moeten.