Het lijkt wel werk in plaats van hobby. Stug doorbijten en je hebt eer van je werk. Gr, Ben.
Lijkt me dat er nu al eer is te vinden voor al t werk Ben benieuwd naar de vorderingen die gaan volgen
Hoi H en A Ik denk gewoon dat je de stukken lekker moet gaan bestrooien natuurlijk wel stijle kale rots stukken vrij houden de bomen zou je onderin lekker kunnen snoeien dat ze kaal zijn en eventuweeel wat boonschors pasta voor de stam toe passenIk zou gelijk de rail ballast mee nemen dan oogt het gelijk ook mooier.Je lawinne kunst werk het bruine dus niet de geobrugg netten ziet er mooi uit.Ik zag laatst met de vakantie dat ze er ook oude railsen voor gebruiken dus misschien ook een idee.De netten kloppen wel in het boek van de bls zagik ze ook op deze manier vroeger zo gebouwd werken nu bouwd geobrugg ze onderander met kabels en rollen om de kracht van het vallend gesteente op te vangenGroetjes bas
Hoi,Ik vind het niet tegenvallen. Wat vind je er niet mooi aan? Mogelijk dat het iets minder "steriel" moet worden. Dat kan je mogelijk doen met wat los zand / ballast in wat lichtere kleur.Groeten Ronald.
Hoi Harald & Alex,We vinden die berg erg mooi, jullie gebruiken andere technieken dan wij daardoor ziet het er super uit , zou de zelfde resultaten bij ons wel willen zien.Verder kenden we jullie draadje nog niet,maar we blijven het zeker volgen.mvgr Evert en Bas.