Nu even wat bijbehorende goederenwagens van zolder halen...
En je camera graag Wim. Gr, Ben.
Waarom zou Märklin daar moeite voor doen, als het zo ook wel verkoopt?
Het klopt dat het geluid veel rouwer is. Dit word veroorzaakt dat het geluid is opgenomen met open huifdeuren op advies van ESU.De Wisselrichter en gelijkrichter hoor je inderdaad in het echt beter, het is zeer lastig dit geluid correct in het model te krijgen heb ik mij laten vertellen. Het geluid dat ik mis is met name het janken van de tractiemotor ventilator.Echter heb ik de echte loc bediend en kan met 100% zekerheid zeggen dat het echt een 6400 is.Ik hoop dat we wellicht met de kennis die hier aanwezig is mogelijk het nog wat verder kunnen fijn tunen!Met alle respect vind ik het verder echt wel 6400 geluid, wellicht omdat ik er zeer veel mee heb gewerkt.Gr Silvester
Vandaag de 6480 mogen ontvangen. Wouwww, het is toch wel een heel mooi model geworden. Voor het eerst in jaren weer een NS-locmodel gekocht, gewoon omdat ik 'm niet kon weerstaan Gelijk een kleine operatie pimperij uitgevoerd; gele verf aan de binnenzijde lichtgeleiders frontseinen, de stuurtafels en stoelen gedetailleerd geschilderd (geen glanzend zwart gebruiken mensen, veel beter is Revell 08), een Preiser machinist geplaatst op de stoel van stuurtafel 1, naast hem staand de Preiser NS-rangeerder. Een zeer bescheiden waasje antracietzwart (Revell 09)op het dak direct achter de schoorsteen en een vaag drupje uitgewist op de bufffers.Tenslotte de CV-waarden even door de Lokprogrammer gehaald en waar nodig aangepast.Nu even wat bijbehorende goederenwagens van zolder halen... grtz,Wim