hmmm.. ff stroomlijnen wie wat zegt zijn we ook niet echt sterk in
Nee ik heb niets tegen maar Spoorwegmuseum en Ontrax zijn dus eigenlijk 2 tegenpolen.De een beroemd zich op zijn kind vriendelijkheid en de ander ziet ze zo te lezen liever niet omdat ze de serieusiteit van de hobby ondermijnen.En dat was dus waar Roelco het over had.
Begin ondertussen wel aardig benieuwd te worden wat nu de richtlijnen voor kindvriendelijk zijn.
Kan iemand mij vertellen wat er mis is dat er een evenement is die zich richt op 1 groep mensen die van bepaalde banen houden ??Elk jaar moeten wij ons verantwoorden waarom er dit of dat niet is, maar wij proberen een aanbod te geven die elk jaar eenzelfde groep mensen aanspreekt, en een andere grote groep niet, maar daar is toch niks mis mee. ?Nu is het voor een kleine groep ( ca 13.000) het Walhalla, en een andere groep ( ca 15.000.000-13.000) een ramp en drama.en daar heb ik geen moeite mee. Als we een mengelmoes gaan maken, dan weet helemaal niemand meer waar hij of zei aan toe is het jaar erop.Het is inderdaad niet echt geschikt voor kinderen, en als je kinderen na 5 minuten verveeld zijn, ga dan naar een dierentuin met ze als je de kinderen een dagje uti wilt geven. Maar ga niet zeggen dat Het museum of Ontraxs niks voor kinderen doet, terwijl de eigenlijke reden is dat je eigenlijk geen zin had oppas te regelen zodat je op je gemakkie alleen treintjes kan gaan kijken.